Van Anchorage naar Talkeetna - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Theo en Miriam Kort - WaarBenJij.nu Van Anchorage naar Talkeetna - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Theo en Miriam Kort - WaarBenJij.nu

Van Anchorage naar Talkeetna

Door: Wijnand

Blijf op de hoogte en volg Theo en Miriam

22 Augustus 2008 | Nederland, Amsterdam

Dag belangstellenden.

Hier een berichtje van Wijnand

Na een heerlijke nachtrust zijn we ± 9 uur weggereden uit Anchorage.
Ik ben nog steeds verbaasd over die grote vrachtauto`s, wat een gevaartes.
De wegen zijn groot en breed, dus makkelijk te rijden.
Ik heb een makkie, ik rij achter Theo aan, cruise controle aan en hoed op.
Wij waren ± 12 uur in Talkeetna,een soort leuk Western plaatsje.
De camping is prima en aan een spoorweg.

Ook lekker gewandeld langs een rivier met een brede bedding.
Wij zijn over een oude spoorbrug gelopen en dachten dat de brug niet meer gebruikt zou worden.
Toen wij van wandelen terug op de camping kwamen, bleek de spoorlijn nog steeds gebruikt te worden.
Er stond een knots van een trein naast ons, ik begrijp nu nog niet dat zo’n groot en zwaar gevaarte over een gammel lijkende spoorbrug is gereden.
Wij hebben geknoeid met de barbecue, ik heb hem stuk gemaakt maar ook bouwvallig gerepareerd. Ik was grillmaster, dus de zalm was goed.
Allemaal de groetjes en jullie horen weer van ons.

  • 22 Augustus 2008 - 17:06

    Tammy Baert:

    Hallo daar,
    Geniet ervan, foto's zien er super uit.

  • 23 Augustus 2008 - 09:25

    Tiedo:

    Ik heb voor Wijnand al een vergunning aangevraagd om te werken in Alaska maar helaas ze nemen geen AOW ers aan.
    Ik vind het heel leuk jullie ervaringen te lezen blijf daar vooral mee doorgaan zo ontdekken wij ook Alaska

    Groet,
    Tilly, Ma en Tiedo

  • 23 Augustus 2008 - 15:16

    Matthijs Stoelinga:

    Hoi Opa,

    Heb je al een ijsbeer gezien?

    ik zeg nu steeds " nou moe" en "oliedom" tegen papa en mama.

    Julian en Rogier gaan al bijna staan.

    Komen er ook nog foto's waar jullie opstaan :-)

    kus

    Matthijs

  • 23 Augustus 2008 - 16:42

    Jacquelien En Gerben:

    Hoi,

    heel leuk om jullie op deze manier te volgen. wij gaan ook zo'n dagboek bijhouden voor jullie. dan weten jullie ok waar wij uithangen. heel veel plezier en geniet er van! nog bedankt voor de kaart!

    groeten,
    Jaquelien en Gerben

  • 23 Augustus 2008 - 18:58

    Joke En Harry:

    Wat geweldig om op deze manier jullie reis te kunnen volgen! Dit is smullen voor thuisblijvers. Blijven genieten, dan snoepen wij er een beetje van mee. Goede reis verder en groeten van Joke en Harry

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 September 2008

Ter afsluiting een laatste bericht

14 September 2008

Op de terug vlucht

13 September 2008

Terug van weg geweest in Anchorage

13 September 2008

Wij zoeken een droog plekje buiten de bergen.

11 September 2008

Een rustige dag
Theo en Miriam

Actief sinds 03 Aug. 2008
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 20883

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2018 - 11 September 2018

Met 2 campers door de staten Washington en Oregon.

28 Oktober 2009 - 18 November 2009

Bali

18 Augustus 2008 - 15 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: