Een geweldige tocht door het natuurpark Denali - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Theo en Miriam Kort - WaarBenJij.nu Een geweldige tocht door het natuurpark Denali - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Theo en Miriam Kort - WaarBenJij.nu

Een geweldige tocht door het natuurpark Denali

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Theo en Miriam

24 Augustus 2008 | Nederland, Amsterdam

Dag allemaal,

Allereerst hartelijk dank voor alle leuke reacties van zoveel mensen. Daar genieten we van.
Oh,oh, oh, wat waren we vandaag blij dat de koffers zo laat aangekomen zijn. Waarom dan? Wel, nu hebben we een dag later het Denali natuurpark bezocht met als gevolg dat het een schitterende dag was met een strak blauwe hemel en zodoende de kans hebben gekregen om de Mount McKinley bijna wolkenloos te zien, (6000 mtr. hoog).
Ook was er veel wild onderweg, 2 beren, kariboes, mooses, een wolf, een vos, marmotjes. Erg indrukwekkend allemaal, toch anders dan in de dierentuin.

Morgen reizen we door naar Fairbanks, het rijden met de camper is een geweldige ervaring op rustige brede wegen en geen andere auto´s die als mafkezen langs je scheuren.
We zitten nu buiten op een bankje in het bijna donker in de wind dit verhaaltje te tikken, volgende keer zullen we er wat andere foto´s opzetten, als we een betere verbinding (in de camper) hebben.
Wat hebben we vandaag genoten van de prachtige herfstkleuren.
Hartelijke groeten van ons allemaal.

• 24 Augustus 2008 - 06:45

Bernadette:

Heyhey, Wat is dit leuk zeg, om zo mee te lezen met jullie belevenissen!!!
    En zo zie je maar weer, uit ieder negatief ding, kun je ook weer iets positiefs halen.
    Mooi hè, beren in het wild, niet te vergelijken met die sullen in wat voor dierentuin/park dan ook.
    Veel plezier op de volgende trip, blijf alert!!! Alle goeds, Bernadette

• 24 Augustus 2008 - 09:14

Martine En Wim:

Hoi Folks, jaloersmakend zulke berichten! Maar denk wel aan het dringende advies van Canadese vrienden: LUIDKEELS BLIJVEN ZINGEN! om de beren op tijd te waarschuwen. Doe het ook maar in de camper, er is toch niemand die het kan horen. Veel plezier en--- vergeet onze zalm niet!
    Liefs, je lefste zus en beste zwager

• 24 Augustus 2008 - 09:32

Hans En Mieke :

Het is wel erg leuk om te lezen hoor maar ik wordt er wel erg jalours van, maar goed het is jullie wel gegund hoor zo'n mooie reis.
    Het is nu zondag middag en slecht weer dus kan ik me wat gaan vervelen achter de pc.
    We zijn namelijk de laatste week erg uit huisig geweest om nieuwe gordijnen uit te zoeken.
    Wij wensen jullie nog een hele mooie tijd toe en veel kijk plezier.

groetjes Hans en Mieke

• 24 Augustus 2008 - 10:50

Rudi En Cathelijne:

Hallo hallo

Ja ook wij hier in het pittoreske Losser volgen jullie verhalen. Jeetje beren in het wild! ik was al helemaal onder de indruk van een vos die ons elke nacht in de tent kwam bezoeken in Duitsland. wel oppassen hoor. Beren komen toch op de lucht van eten af of niet? Vossen in ieder geval wel.
    Wij lezen jullie evrhalen belangstellend en zijn ook erg benieuwd naar de foto's. heel veel plezier en geniet ervan. veel liefs van ons.

• 24 Augustus 2008 - 14:59

Oma:

Hallo Luitjes
    Het lijkt ons heel bijznder om al die dieren in het wild te zien.Maak maar veel foto's dan kan ik er van genieten als jullie weer terug zijn.
    Nog een fijne vakantie, geniet er maar van.
    Groetjes en een dikke kus van Ma

• 24 Augustus 2008 - 19:21

Ed En Trude:

Hallo daar, we genieten van jullie verslag veel leuker dan MP.Hebben wel enig leedvermaak gehad bij verh.van de koffers.Fantastisch zo'n natuurpark!En wat een bof dat jullie zoveel verschillende dieren hebben gezien.Ga zo door!
    Liefs en groeten Ed en Trude

• 24 Augustus 2008 - 19:51

Hans En Renée:

Prachtig mooi al dat wild, geniet er van en laat Willem maar een hengel kopen, hoven jullie die wilde zalm niet te storen. Ik weet niet of jullie het al wten maar Olivier en Jacqueline hebben wo 20-08-2008 een gezonde dochter gekregen, zij heet Eline, heel veel plezier met jullie vakantie, groeten, Hans en Renée