On the Road Again!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Theo en Miriam Kort - WaarBenJij.nu On the Road Again!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Theo en Miriam Kort - WaarBenJij.nu

On the Road Again!!

Door: Miriam en Theo

Blijf op de hoogte en volg Theo en Miriam

07 September 2008 | Nederland, Amsterdam

Na de schitterende boottocht van gisteren gaan we vandaag weer op pad met de campers. Als je niet met de boot verder kan reizen in Valdez, moet je dezelfde weg terugrijden, tenminste tot Glennallen. Nu hadden we op dit stukje op de heenweg regenachtig weer en vanmorgen was het droog en hier en daar bewolking; wat een mazzel weer!
Onderweg hebben we nu de hoge bergtoppen van rond de 4000 meter kunnen zien, die op de heenweg onder een dik woldendek verborgen lagen.

Op 110 miles voor Anchorage hebben we een camping gevonden in het nog steeds kleurrijke berglangschap. Een
enthousiaste Alaskaan kwam meteen naar ons toe om te vertellen dat we een stukje verderop besjes konden plukken en als we een halve mijl zouden lopen konden we de gletsjer zien.
Wij aan de wandel en zagen wel een uitloper van de gletsjer, maar dachten dat er nog veel meer zou komen. Dat was helemaal niet zo, maar toch weer ruim een uur gewandeld.
De grillmasters hebben het vlees gebakken, we hebben lekker gesmikkeld en maken ons weer op voor een nieuwe dag.

• 07 September 2008 - 08:24

Lia:

Ook wij volgen elke dag jullie belevenissen en genieten met jullie mee.Een mooie foto gebruikt als achtergrond op de comp.
    Groeten Lia Kees

• 07 September 2008 - 19:04

Auk:

Really breathtaking these fotographs!!!!!!!And the stories......wish I was there tooooooooooooo!!!!!!!!